Bravofly – Utazás a világ

London Soho

augusztus 08
10:02 2016

Természetesen egyik főváros látogatása sem lehet teljes, vásárlás („shoppingolás”), szórakozás és az éjszakai élet felfedezése nélkül. London kivételes példája annak, mennyire sokszínű lehet egy város. Nemcsak a kultúra egyik fővárosa, de Londont a szórakozás egyik fővárosának is tartják, különösképp Európán belül.

London leghíresebb negyede a Soho, ahol mindennel el lehet ütni az időt a fentiek közül.

Ha vásárolni akarunk, akkor először érdemes végigsétálni a Berwick Street-en. Ez a Soho egyik híres vásárló utcája, amely a 17. században készült el. Az első piacot az 1800-as évek elején nyitották meg.  Itt nagyon sok szuper boutique-ot találhatunk, ahol sok jó ruhát tudunk vásárolni, így hölgyeknek ez kötelező program!

Másik ugyanilyen vásárló utca a Carnaby Street, ahol szinte minden kapható, ugyanakkor a rengeteg független boutique-jai miatt lett híres. Itt találhatjuk továbbá a Kingly court-ot, amely sokban segített a Carnaby Stret-nek híresnek lennie. Lényegében ez egy kis belső térnek tűnik, amely a Carnaby utcából nyílik, itt többek között rengeteg szuvenir boltot találhatunk, továbbá vásárlás utána vagy közben megpihentetünk egy kávézóban.  Az igazán különlegességekre vágyók betérhetnek a híres Hamley játékboltba vagy a Paul A Young csokoládéboltba.

Vásárlás után és az éjszakai élet előtt lehetőségünk nyílik színházba menni, hiszen itt találhatóak London legszórakoztatóbb színházai. A Gielgud színház az egyik a Soho színházak közül. Érdekes, hogy sokáig, egészen 1997-g ezt Globe Theatre-nek nevezték, mindaddig, amíg az „eredeti” shakespeare-i Globe Theatre-t nem rekonstruálták, így átnevezték Gielgud színháznak. További színházak, amelyek közül választhatunk a Prince of Wales vagy a Prince Edward Theatre, mindegyikben vehetünk jegyet híres darabokra, mint pl. A Les Misérables (A nyomorultak), ugyanakkor olcsóbb programokon is részt vehetünk, mint pl. Stand-up comedy-k vagy más szórakoztató kisebb darabok.

A Soho kiválló éttermekben és bárokban is bővelkedik. Ha snack-re támadt kedvünk térjünk be a Yalla Yalla snack bárba, egy jó reggelire a The Breakfast Club Soho-ba. Ebédre és vacsorára kipróbálhatjuk a Cinnamon Soho-t, vagy az Imli Street vagy Masala Zone nagyszerű indiai ételeit.

A Soho éjszaka a legélénkebb. Itt vannak London és talán Euróba leghíresebb szórakozóhelyei. Itt mindenki megtalálja aszámára megfelelő szórakozóhelyet. Az O Bar és Soho bar nagyszerű koktélválasztékával biztosítja, hogy jól induljon az este. Innentől kezdve  a választék skálája nagyon széles. Élő zenétől kezdve, klubbokon át akár késő esti kávézásra is van lehetőségünk.

Összességében London Soho negyede magában egy külön programot megér és nagyszerű szórakozási lehetőséget biztosít. Londonba látogatva mindenképp tervezzünk be egy teljes napot a Soho felfedezésére.

About Author

admin

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?