Bravofly – Utazás a világ

UTAZÁSI BLOG
Home > Utazási tippek > Tanácsok hosszú távú repülőutakra

Utazási tippek

Tanácsok hosszú távú repülőutakra

Tanácsok hosszú távú repülőutakra
szeptember 23
11:30 2016

A hosszú távú repülőutak problémásak lehetnek, hiszen egy helyben ülni a repülőgépen kényelmetlen és fárasztó lehet.
Ugyanakkor sok dolgot tudunk csinálni annak érdekében, hogy túléljük ezeket az utakat. Ezek a következők:
Gyűjtsünk pontokat!
Ha hosszú távon utazunk használhatjuk az addig gyűjtött hűségpontjainkat. Utazásunk előtt így gyűjtsük ezeket a hűségpontokat. Ha vannak ilyen hűségpontjaink, akkor sok dologra szert tehetünk utazásunk során, pl. fekvő ülés, különböző ételek, nagyobb hely stb. Ez a taktika sokat segíthet. Jobban tuduk pihenni és az egész utazásunkat kényelmesebbé teheti.
Vigyünk magunkkal minnél kevesebb dolgot!
Ha hosszú útra megyünk, próbáljunk tartózkodni a sok felesleges dolgoktól. Próbáljuk kevés dolgot magunkkal vinni, hiszen a túl sok dolog nagyobb kényelmetlenséget okozhat. Sokszor ezen utak akár 15-18 óráig is tarthatnak, így szükségünk van helyre a lábunk kinyújtásához, amennyire csak lehetséges. Így szükségünk van olyan helyre, ami nem zsúfolt és ami nem megnehezíti az utunkat. A sok fölösleges dolgok csak limitálják alvó helyünket.

qantas-airways-first-class-cabin-1024x760
Vigyünk magunkkal snack-eket!
A hosszú távú utak hamar unalmasak lehetnek ennivalók nélkül. Hamar éhesek lehetünk és sokszor az étel, amit kínálnak nem éppen a kedvencünk. Inkább vigyünk magunkkal snack-eket mintsem állandóan az utaskisérőt magunkhoz hívjuk étel rendelésre.
Vigyünk magunkkal fehérjedús ételeket, mivel azok hamar telítettség érzetet adnak. Néhány ilyen étel lehet: mandula, sajt, joghurt, fehérjeszeletnek vagy mogyoróvaj.
Mindig hidratáljuk magunkat!
A hosszú távú utakat könnyebben túlélhetjük, ha folyamatosan hidratáljuk magunkat. A víz természetes anyag és a legjobb barátunk lehet ha hosszú távon utazunk. Nincs egy fixen meghatározott mennyiség amit kötelező fogyasztanunk, azonban szakértők szerint jóval többet kell fogyasztanunk a szokásosnál, mivel a repülőutak jobban dehidratálnak.
Így igyunk folyamatosan utunk során és próbáljuk folyamatosan hidratálni magunkat.

Kerüljük a koffein, inkább fogyasszunk zöld teát
Kerüljük a koffeint a fedélzeten, hogy ne legyünk dehidratáltak és hogy tudjunk aludni is utunk során. A koffein ugyanis ébren tart, ami sokszor nem éppen az, amit szeretnénk utunk során. Továbbá dehidratál minket és sokszor nyugtalanná tesz minket. Mindezt tudva mondjunk nemet a koffeinra. Azonban ha szeretnénk valamit mégis inni, inkább válasszuk a zöld teát. A zöld tea ráadásul segít elhárítani az időeltolódásból fakadó betegséget is.
A hosszú távú utak nagyon problémások lehetnek, hiszen fárasztóak és sok türelmet kívánnak, azonban a fenti tanácsokat követve biztos, hogy kényelmesebbé tehetjük azt.

About Author

admin

admin

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Write a Comment